Vill tillbaka!

Jag saknar Thailand otroligt mycket! Vill bara åka dit NU NU NU! Allt där är hemma för mig!

Bada & Sola

 De ser så fake ut! Men de e inte de! Så fiiiin!

MAJS! :)
Koh Samui, Thailand: on the beach


Kvällsmarknad! Så mysigt!

Det finns så många fina hotell i Thailand! Nära stranden! Härligt! <3






ÅHH! Har alltid vilja bo i en sånt stuga! vaa fiiin :) 


Bangkok! Mkt bilar & folk! Men ändå har jag saknat de!
 Bangkok Thailand 


Det är egentligen från Japan.. men säljs mkt i Thailand med! Super gott


OMMG! Höhöh vill verkligen tillbaka!

Tänkte på mc donalds i Thailand! Yasmin frågade om det fanns! Klart de finns! alltid en clown som står där. haha :)

Det finns många andra saker jag saknar med Thailand! Det går inte att babla upp allt! Säkert mer än 100 saker! 

I LOVE THAILAND <3
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!