WOOOOOOOOOOOW!!!!!!

Tjaaa! Ska gå lägga mig snart. Inte nu, snart! haha men jag vill ändå säga godnatt till er nu för jag orkar inte skriva ett till inlägg! OCH! Jag ska visa er en video på Max eller hans nya namn som vi kom på till honom idag "Naru", aja iaf, han spelade in när han spelade piano. Den här låten ville Yuna att han ska spela och lägga upp den. OMG! Ni skulle bara veta. Yuna var hemma hos mig när hon såg videon för första gången! Hon håller på  att gråta! Hon var överlyckligt! Låten är jättefint och plus att Naru är så PRO på piano oxå! AA men ni får kolla själv! Kulkul! Tack o hej!♥


så fiiiiiiiiiiiiin!!


Naru & Ayu & Yuna




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!