Äntligen hemma!

HEEJ HEEJ! Är nu trött efter varit i stan heladan. MIINA BEEN! Är så skönt att äntligen är hemma.

 Jag har köpt en ny bikini, men bara överdel. Den är en vanlig svart bikini från BIK BOK. Hittade inte bilden på den på internet men kan ta en bild senare. Somsagt köte jag bara överdelen för jag redan har en svart underdel. Jag tror att jag ska köpa en till bikini för att jag vill ha flera. Jag vill ha allt, men vart är PENGARNA? :o haha

Sen har jag köpt lite små grejer från H&M som just nu har rea. 


Inga bra bild men man ser ändå vad det är.

Hårsnoddar 20 kr
Shimmer lipbalm 20 kr
Nivea milk&honey 40 kr
Body splash (cool ice) 20 kr

hahha  bara små grejer. Jag älskar att köpa läppbalsam. Jag ska testa alla. Jag tycker inte att shimmer Lipbalm (den rosa på bilden) är så bra. Skulle bara testa den.

Jag hoppas att Nivea milk&honey är bättre :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!