Dags för lite thaiserie och snart läggdags.

Heeeeejhejhej!

Mina kompisar har gått hem för typ en timme sen. Jag har varit ute ganska mycket idag och varit trött hela dagen. Jag sov halv fem igår för att jag inte hade nått att göra. Sen ringde Kereem o väckte mig kl 8 -.- och vid kl 9 så gick jag till Yuna för hon ville det och fortsatt sova där. Vid kl 12 gick vi till kaanan, och jag badade^^ Efter det gick jag, kareem och omar hem till mig och vi åt vår hemlagad köttbullar med mackeroner XD senare kom Yuna, Hivron och Joel och vi gjorde mielfshake (milkshake) gott?, hhhmmmm aadå :D sen kom Vilmer hit, sen gick Hakan och Omar och sen kom Max. Vi kollade på en film, Priest. Den var helt okej :) Och nu har alla gått och gissa vad jag ska göra nu?!?! THAISERIE! HAHAHAA aja ses!<3


Jag är FRI! Från skolan XD
Bilden togs i Värmland för några veckor sen!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!