FÖRLÅT gånger tuusen!!

Helllluuuuu!!!

Jag är en latis!! Jag har inte skrivit på jääättteeeelänge! Känns som hundra år. Sorry Sorry! MEN NU! Ska jag börja blogga som vanligt igen! och sommaren är ju häääääär!!!! hihihihi och gissa vad! SOMMARLOVET ÄR OCKSÅ HÄR!! WIIIIHIIIIII!!!! Imorn har vi avslutning, får se vad som händer efter det. Bada kanske? Hoppas det bli fint väder bara. Inte som varje år på avslutning, regn och super tråkigt väder -.- Hoppas soligt!! men det får vi se imorn. Men idaag, slutade jag tidigt. Jag höll på att dööö på vägen hem. Tog hem alla mina saker i skåpet, typ tusen kilo :O sen så har jag köpt mat, chips, oreo och nya skor som ni ska få se snart! Och strax ska vi äta tror jag :D såå vi seees!!<3


Siwon!! Min älskling!!




Jag idag!
Ser ni hur brun jag har blivit!!^^ men jag ska bli brunare!! :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!