Hemma igen!

Helluu

Är nu hemma efter att har varit på Emilias fest och sovit över där. Vi sov inte så länge. Vi var 5 st med Emilias och hennes syster :) Vi skulle tävla om vem som kunde vara vaken längst, och tydligen var det jag och Yasmin, Yeeeaaah! Vi vaknade klockan 4-5 och ritade på Emilias ansikte och över allt i kroppen ,vi väckte också William och lurade att klockan var mycket. Han vkande sen och såg att klockan bara var 5. hahah!  Vi pratde, dansade körde kuddkrig och andra grejer. Efter jag och Yasmin var pigga vid 5 så blev vi jättetrötta vid 6 så vi gick typ och la oss, och när vi vaknade igen var klockan redan 11.00 - 11.30.

Jag tog aldrig några bilder. I alla fall inte på min mobil, bara på Emmes kamera så det blir inga bilder :/


Det var skiitkul WOOOHOO! <3 Taack Emme! ;) 

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!