Midsommarafton♥

Som sagt firade vi midsommar i Grisslehamn. Vi åt silllunch och sen gick vi till en strand där de hade en midsommarstång. Det är jättefin där. På vägen dit gjorde jag en midsommarkrans av gräs och typ smörblommor. Haha inte världens finaste krans men jag tyckte att den såg ganska okej ut. Det var rätt mycket folk där, inte i början men de kom lite senare. Folk sjöng och dansade runt stången, inklusivt mig^^ Det var kul! Sen åt vi jordgubbstårta som vi gjorde själva. Superdupergott! Sen gick vi hemåt för att förberedda middagen. En härlig midsommarafton har jag upplevt i år! Här kommer lite bilder dåra<3





Min midsommarklänning och ser ni kransen? Haha!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!