När det regnar...

När jag var liten så trodde jag att när det regnar så är det gudar som kissar ner till marken! HAHAHAHHAA jag var ju ett barn hallå! Nu så regnar det i Vällingby. Ibland så tycker jag om regn och ibland så hatar jag regn XD Jag älskar när det regnar och när solen skiner samtidigt! Då ser man regnbåge!! :DD Ibland blir jag glad när det regnar för då kan jag sitta hemma och bara lata mig och kolla på thaiserie eller nån film men jag hatar när det regnar och jag måste gå ut. Då finns det maskar överallt, inte kuuul! I Sverige kan det var att det regnar lite tre dagar i rad men i Thailand så regnar det JÄTTEmycket men det går över ganska snabbt. Jag tycker mer om när det regnar i Thailand för då kan det bli översvämningar och då är man ledigt från skolan! hihihihi^^

För kanske en månad sen så var det en dag som det regnade, åskade, blixtrade och haglade här i Vällingby, det var jätteläskigt för den dagen var ganska nära den 21 maj då jorden skulle gå under XD




Efter några minuter så kom....

REGNBÅGEN!!!



Postat av: .

är din mobil bra?

2011-06-16 @ 20:54:00

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!