Jag har fått ett myggbett :(

Heeelllluuuuu!!!

Hemma nu! Idag på dagen har jag, Neui och mamma varit i Vällingby och shoppat lite kläder^^ Jag visar de sen. Sen klockan fem så åkte vi alla i familjen hem till Thomas kompis som bor i Hässelby. Vi åt middag där och efter så satt vuxna och pratade medans jag och kinesen lekte med deras 3-årige son, Jakob. Han är sååå sööööt!!! Jag vill ha en sån lillebror! Han är alllltiid glad! Som jag? hahaha mmm nu ska jag antingen kolla på en thaiserie eller på en film. Joo jag tror thaiserie först sen en film lite senare. Men först ska jag lägga upp bilder från avslutningen och på nya kläder som jag köpte idag. SES!<3





Jag byggde den! Duktig vaa?^^




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!