Rensa garderoben!

Heej på er!

Äntligen är jag klar med att resa hela garderoben fullt med kläder. Jag har otroligt mycket kläder som är små och som jag inte vill ha kvar. Jag har slängt fullt med kläder i stora sopsäckar. Inte bara kläder utan alla dockor och gosedjur också.  Dem ska jag skicka till Thailand. Till barn som inte ha några kläder och fattiga barn i små områden som behöver dom. :) Dom blir otroligt glada när man kommer dit! 


Fattiga barn i Thailand. (Google)



Där vill man ju inte bor/leva riktigt.. om man nu fick välja. Men dom har ju inget val T_T

                                            
                                                                         



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!