Tråkigt liv jag har.

Chacha bloggen!

Jag har precis ätit nån soppa som mamma har gjort. Den var ganska god. Idag så har jag varit hemma heeela dagen. Men jag har faktiskt städat mitt rum, det var inte stökigt men dammigt var det XD just nu är jag jätte sugen på choklad med jag tror att affärerna är redan stängda :( så jag ska nog köpa choklad imorn^^ yay! Jag pratade nyss med Yuna om vad vi ska göra efter att hon har kommit tillkaba från London! Och sen kom vi på att vi hade ju pratat om att vi ska åka till Vilmers landställe! Men nu vågar jag inte riktigt säga nånting så jag skriver det i bloggen sen när vi det är säkert att vi kommer åka! Men superkul kommer det iaf bli om vi får! Jag tror jag ska blogga lite mer senare så CYA!<3


Tog bilden nyss. Kolla vad jag hängde upp över min hylla idag!! :DD
PS. Shiit va brun jag är!^^




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!