TT_____TT

De lämnar mig! Det är många av mina vänner som reser bort den här sommarlovet! 4 st åker den här veckan och det finns säkert nån mer som kommer att resa bort. Tråkigt!;( Att folk reser bort är den enda nackdelen med sommarlov. Buuu!

Orawan åkte till Thailand igår och ska vara där i två månader. Jag har inte träffat henne sedan min födelsedag när hon kom och hälsade på. Saknar henne!





Hittade bara gamla bilder på mig och henne^^


Hivron åkte till Göteborg tidigt på morgonen idag och ska vara borta hela sommar lovet! ;(
Vem ska jag prata med när jag har hittat nån snygging dåå?? T_T

Jag tror den här är den första bilden jag tog me Hivron! Typ i 7an.






Idag så reste Vilmer till någonstans i Europa. Han kommer hem och en vecka tror jag.







Och sen Yuna! Hon åker till London på Torsdag och kommer tillbaka om två veckor! Hoppas att tiden går snabbt!






Och här kommer lite fler bilder som jag har hittat!







JAG KOMMER SAKNA ER! Men ni får ändå ha det så kul! Vi ses när ni kommer tillbaks.
Hmmmm undrar om nån fler ska åka iväg nånstans. Hoppas inte ;(




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!