Vädret gör mig galen!

Heeelllluuu!!!

Märkte nyss att klockan är ganska mycket. Har varit ute hela dan idag. Först var vi i Thaifestivalen i Kungträdsgården. DÖTRÅKIGT! Dess värre så regnade det oxå! Och det kommer att vara dåligt väder hela den här veckan. VAR ÄR SOLEN?!?!?! T.T Sen har vi gått runt lite i stan och jag har köpt en munkjacka^^ på sommaren liksom hehe. Sen åkte vi vidare till Solna Centrum. Däe åt jag sushi! Det var ganska länge sen jag åt det och det var supergott!! :D Sen åkte vi hem men på vägen hem have vi lite problem med bussen och sen tunnelbana. Så jag kom hem typ vid sju. Nu tror jag at jag ska kolla på thaiserie. Först tänkte vi fixa en ny design men jag orkade inte så vi gör det imorn istället. SES!<3

På bussen




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!