?_?

Hellooo!

Jag har en fråga till er alla, som jag gärna vill ha svaret. Jag undrar vad ni vill se mer av på mina inlägg? 

Ni får gärna kommentera och svara på de. Här nedanför kan ni ser t.e.x som jag har tagit upp. 

1. Smink,hår,kläder och skönthet
2. Musik,film
3. Om mig
4. Sporter,Mat
5. Lägga upp mer bilder, videoinlägg
6. Roliga grejer.. som ................ 

 Nu kommer jag inte på nåt bra men självklart så behöver ni inte ta dem som jag babblade upp utan ni får gärna säga det ni tycker.Som sagt det är bara att kommentera och så få jag ser hur jag kan göra det bättre. 

Tacksam för svaret. :)  






 



Postat av: yasmin

Om dig! Fast jag kanske vet nästan allt om dig men att du skriver om vad du gjort på dagarna ;-)

2011-03-06 @ 16:06:10
Postat av: Shalalala

Som du gör nu !! :) Kanske en video med dig :)

2011-03-08 @ 15:18:16

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!