Äntligen helg!

Tjoooo!

Slutade tidigt som sagt.. Var i Rasmus källare och åkte skateboard. Haha nää jag åkte inte om ni trodde det. Jag kollade bara på de. Jag är inte särskilt bra på det men jag vill kunna. Det är coolt! :D Men iallafall, när jag kom ut från källaren och skulle hem, vet ni vad jag såg då? DET SNÖADE!! GAAAH! T_T jaajaa... Vi får hoppas att allt jädrans bananers snön smällter bort snart då. Imorn, lördag, så kanske mina kompisar kommer hit och kollar på film. Hoppas att det går för det ska bli kul! :D Just nu sitter jag och läser Hivron&Yunas blogg. Hivron hittar på massa olika grejer som fick mig att dog av garv flera gånger! Kolla själv, HÄR! Frågan som alltid kommer upp ur min hjärna när jag kollar på Hivrons inlägg är..Hur kom hon på det där? O.O?... Hahaha! Meeen ni får ha det så BÄÄST dåå! HEJDÅ!<3


Sisters!


Energi för idag!


Jag hihi^^




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!