Är det bara jag som älskar fredagar?

Haaaalllooooooj!

Nu ska jag berätta om min dag!
~Slutade ungefär klockan ett och chillade kvar i skolan en stund.
~Var hos tandläkaren klockan två.
~Åkte till stan med Vilmer, Joel, Viktor och Hakan.
~Vi käkade kebab.
~Åkte till ios men det var fullt så vi gick därifrån.
~Hakan drog hem men vi andra åkte vidare till Skanstull.
~Spelade fotboll på Hammarby IP. De andra spelade och jag satt och kollade på^^ De trodde säkert att jag hade skit tråkigt men nope, det hade jag inte alls :) Vilmer fick en boll i facet så han började blöda, stackarn :(
~Det blev sjuuukt kallt så vi drog hem. Våra händer blev skit röda. Mest synd om Vilmer. Han hade ingen jacka för jag fick låna hans. Så jag gick runt med två jackor. Förlåt. Men det var snällt :D
~Gick hem till Joel för att hämta en film som vi skulle titta hos mig. Men så ringde min mamma och sa att vi fick inte. T_T
~Alla gick hem men det blir film imorn istället. :D
~Kom hem och åt och kollade på film. Och frös :/
~Diskade. Dagens tråkigaste grej haha.
~Sitter här och skriver på bloggen, lyssnar på musik och fryser fortfarande -.-

Jaaa, det var min dag :) Roligt och sjuuukt kallt :D Hoppas det blir varmare snart. SNÄLLA!
Tog ingen kort idag, glömde :( mina händer var ju sjuuk kalla :O

                                                 Men jag bjuder på den här...


Joel, Vilmer och Jag haha Vilmer XD


Bilden frår nåra dar sen




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!