Baby powder

Hej hej!

Här på bilden undrar ni säkert vad det är och varför man använder det till. Det är faktiskt baby powder. Det är något många av dem flesta thailändare känner till, och väldigt många använder. I alla fall på bebisar. Jag är en av dem som alltid har använd '' baby powder sen jag var liten. Nu har jag 2 hemma men använder dem inte ofta längre. När jag var liten använde jag varje dag efter jag har dunchat och oftare, det luktar jättegott :) jag vet faktiskt inte varför man använder det. Det står att det är bra för huden och att det mjukar upp huden men jag har inget aning.



 

                                             Hehe, en gullig liten kudde och en powder care :P 

Det finns jättemånga olika märke i Thailand.


JAG! <3


:)

                             

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!