Bandytunering

Hej hej!

Imorgon är det bandyturnering. Det är en fritids lärare som har startad turneringen. Det är bara en kort match. Väldigt kort. Bra 8 min på morgon rasten. Jag ville stå över imorgon men fick inte för det ska vara mist 2 tjejer på plan hela tiden. Jag vill inte riktigt spela mot 5A. Dem blir nog väldigt svår motståndare. Jag vill hellre spela mot 4orna det var därför jag ville stå över.

Hahaha vill inte spela en match där man förlora ju. Det är bara att göra sitt bästa man kan. Ingen vill förlora. Det är bara 8 min. Kommer knappast hinna göra ett mål. Vi har 4 tjejer som ska vara med imorgon så jag kommer nog bara få spela 2 minuter.

Men vi få se hur det går imorgon. Håller tummarna.

Jag är inte en dålig förlorare....... men är en JÄTTEDÅLIG....










Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!