Blääää vad e det för väder ??

Heej heeej! Fredag fredag fredag! jaaaaa :D 

O.o Kollar ut genom fönstret? Jag som trodde att det snart skulle bli vår, och så snöar det. Men en sak är det bra. Det är att jag kanske ha chansen att vinna en tävling. Det var så att man fick gissa i skolan när snö skulle smälta bort. Den som ha närmaste datumet vinner. Jag gissade på 18 april,på min födelsedag. Om alltså exakt 1 månad.

Hoppas dagen ha varit bra för alla. Jag hade det bra i skolan i dag. Vi slutade tidigare än vad vi brukade. Vi slutade efter maten, vid 12.

Som jag sa igår skulle jag till tandläkare idag.  Dem skulle lägga flour på mina tänder så att tänderna ska bli starkare. Det var skiiit äckligt.. Blääää ville inte tänka på det. Men som tur ska jag inte dit igen förrän om 6 månader. YES! 

Önska er en sköönt fredag kväll everybody. :)  <3


Kommer inte ihåg när det var? :o


Idag:P


Fredag = goooddiiiiis..


 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!