Bra väder.

Hej på er!

Vaknade vid 1 idag. Mamma väckte inte heller så det blev väldigt sent, haha. När jag gick på toa hörde jag att mamma precis kom hem och hon fråga om vi vill äta på donken innan hon skulle till jobbet. Det är väl klart att man svarar ja;) Hon sa att vi skulle skynda oss. Vi fick 10 min på oss att göra i ordning. Idag var det också rätt bra väder. Jag skulle kunna tänka mig att gå ut varje dag i det här vädret som det var idag. Det var skönt!

Mer än så har jag inte gjort idag. Tråkigt. Jag längtar tills att skolan börjar.. Det är säkert kul för andra som har föräldrarna som är lediga. Då kan man göra nåt men mina föräldrar jobbar och det är rätt så tråkig att vara hemma under lovet, om man inte ska göra nåt speciellt.

Jag idag :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!