Brev

Heeeej!

Skolan: Vi hade vanligt tisdag idag. Jag var med Alcie och Yasmin idag efter skolan. Vi var hem hos alice. Det var kul! En dag utan Kenji och Paisan. Hehe.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar med mina kompisar samtidigt som jag göra läxan. Jag skriver brevet till min brevkompis (Zimone) Jag har bara hela kvällen på mig för fick brevet idag. Fick det senare än alla  andra för dem glömde skicka brevet som Zimone skrev till mig så det blev lite sent men jag fixar det ändå. Det är ju samma sak. Även om jag skulle fått brevet i förra veckan skulle jag ändå göra dem nu :p  alltid sista dagen. hihih typisk jag! :D
 

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!