:DDDDDD Bra dag!!!!

Heelllu!

Har kommit hem precis. Har varit hos Kenji idag efter skolan. Vi lekte kullegömma och spelade TV-spel.
(Halo live) Jag spelade inte. Bra dem andra. Det var jag, Paisan och Yasmin.

Idag på hemkunskapen fick vi laga nånting med fisk/tosk. Vet inte vad det heter :P

Som jag berättade igår hade vi ’’ bandyturnering’’ idag. Och vi…… VANN!!!! Yes!!! Det var kul att vinna. Jag var inte med och spelade denna gång men ska spela nästa tisdag.

Jag stod med Yasmin och hoppade hejade och skrek jättemycket. Speciellt när vi gjorde mål! Stolt att vinna över 5A. Jag tyckte att vi samarbetade väldigt bra.  Nästa match på tisdag mot 4B. Då gäller det  att vinna. Det bli pinsamt om man förlora mot 4orna, för dem är ju yngre. Hahah

Har ni haft en bra ’’Tisdag’’?



:)



5B Vinnare idaaaag!!!! :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!