Debbel idrott

Heej!

Skolan har varit som vanligt idag. Vi hade dubbel idrott på dem 2 sista timmarna i skolan. Efter skolanfrågade några av mina kompisar om jag vill köra fotboll med dem.. först tänkte jag göra det sen orkade jag inte så jag gick istället hem. Yasmin var sjuk idag, så det är inte kul att göra något efter skolan om inte hon är med och jag var väldigt trött också.

Skönt att Gamm inte är hemma. :P Hon är tydligen i stan med sina kompisar. Nu har mamma också kommit hem. Jag sitter och lyssnar på musik. Tänkte att jag ska plugga lite till matteprovet. (Om jag orkar) 

Ha en bra fredag allihopa. 
Och Yasmin.. Du få krya på dig <3
 

 

                                                     Nyss :) 
                                                          


Postat av: Hanna

FIN BLOGG

SV:TACK!!!! <3

2011-03-25 @ 16:56:05
URL: http://presentl.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!