Failad muffins :P

Heeej heeej!

Tisdag:  Det har varit en kul dag. Både i skolan och med kompisar efter skolan. Vi hade hemkunskap idag. Vi bakade muffins som blev väldigt failad med god ( enligt mig och Yasmin) Jag jobbade tillsammans med Yasmin. Vi skulle bara göra 6 st var men vi gjorde dubbelt. Så tillsammans fick vi 24 st :P Hahaha !!

Jag gjorde gav också 1 till Albin.. Eller förresten 2.. En där jag laaa jättemycke SALT i och en vanligt :P
Efter skolan var jag med några kompisar. Alicia, Yasmin, Kenji och Paisan. Vi var först uppe i Vällingby och åt. Jag orkade inte hela så delade en Gyros (stavning). Sen gick vi där Yasmin bor och körde ''burken'' till klockan 6. En kul sak för mig är att.. Pisan ska vara min slav för hela veckan :D

Längtar jättemycket tills imorgon. För det första kommer min thaifilm. Och det jag har längtat på extra mycket är att gå på bio med Yasmin. Filmen ''Never say Never'' Justin Bieber <3

Ses ses allihopa..<3 Måste göra läxor -.-'


Imorn <3 

 
Idag!

Jag :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!