Fenomen

Hej hej!

Har precis duschat klart. Sitter och kolla på Fenomen Det var så att Jim (en klasskamrat) ringde mig vid 8 och sa att han ringde fel :o? Sen sa han aja.. Men kolla på kanal 5. Jag kunde då inte kolla på tv för Thomas satt och spelade spel så istället kollade jag upp det på datan vad det var för program och det är alltså Fenomen. Den är snart slut.

Idag: Idag har jag varit i centrum med mamma. Vi gick runt och kollade på kläder,skor och allt möjligt. Mamma skulle köpa en tygskor till mig men det finns inte i min storlek. Efter det så åt jag och mamma på donken. Fast jag åt bara en glass för jag var inte hungrig. En mcflurry oreo tog jag. Älskar oreo :D 

Jag ska snart lägga mig. Skolan saknar mig och väntar på mig imorgon men jag saknar inte skolan :P
Hoppas att ni få en underbar kväll och dag imorgon.

Jag bloggar mer imorgon <3 PUSS <3


 ÅHHHH!! VA GOTT :D 

 



Postat av: Josephine

haha jag smakade den precis :P

2011-03-29 @ 20:37:25
URL: http://josephinefrans.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!