Frågestund med Neui..

Hej hej.

Nu sätter jag igång med frågestund. Ni får gärna ställa frågor till mig. Det går jättebra via kommentarer. Kommentera frågorna som ni undrar, så ska jag försöka svara på frågorna så gott och bra jag bara kan :)

 
 



Postat av: Josephine

sv: Nejmen man tackar haha :P Kan väll hitta på några frågor :)

1. Hur kommer det sig att du har en blogg med din syster ?

2. Gillar ni samma typ av killar (haha väldigt RandoM)

3. Vem har gjort er nya header? :) SnyGg

4. står wrsisters för We are sisters?

5. Vad tycker du om min nya design?

haha okej kom inte på så bra men det får duga

var gärna me på min veckans blogg förresten http://josephinefrans.blogg.se/2011/february/vinnare-av-veckans-blogg-veckans-blogg.html#comment :)

Kram <3

2011-03-04 @ 14:40:31
URL: http://josephinefrans.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!