Helgen..

Hej hej..

Lovet börjar gå mot slutet. Efter helgen är det skolan IGEN! Det ska bli kul att träffa kompisarna igen men det är tråkigt att man inte kan sova lika sent och få vakna liiiite senare än vad man brukar när man ska till skolan.

Idag:

Idag var jag hemma nääästan hela dagen, men vid 4 gick jag och Gamm ner för vi skulle tvärtta kläderna -.-' Sen efter vi har lagt in tvärtten gick vi till centrum för Gamm skulle köpa/byta spel till hennes kompis (Kareem)
Vi köpte glass från donken och åt samtidigt som vi var påväg hem till Kareem och lämna spelet :P 

Jag hoppas att jag ska få göra nåt roligare i helgen när mamma och Thomas är hemma. 


Jag idag.


Fredag = GODIS <3






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!