IKEA!

Helluu! :)

Sitter nu och lyssnar på musik.

Idag: Jag vaknade vid 10. Vi åkte till IKEA vid 12. Vi skulle kolla lampa till Gamm och en ny säng till mig.
Jag vill ha en våningssäng som man kan under sängen ha ett skrivbord,soffa eller annat. Hoppas jag får! Efter det så åkte vid till Viksjö centrum. Där åt vi på en italiensk restaurang.

Jag och Gamm ville äta Ikea pizzor men det var otroligt mycket folk, så vi orkade inte stå i kö.. 

När vi var hemma så sökte mamma sommarkollo åt mig!! Det ska bli kul att åka med Yasmin.. Träffa nya kompisar, bada och sola! :)




Här får ni ser bilder på sägen som jag vill ha!! :P






 



Postat av: LaLaLaLaLa

Aha typ sån har jag o Kenji

2011-03-08 @ 15:20:42

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!