Kalas...

Heej heej!

Nu är klockan rätt så mycket. Tänkte att jag kanske ska sova snart. Är väldigt trött också. Har ju varit på Paisans kalas idag. eller.. vänta nu, klockan är snart halv 2 så det var igår jag var på hans kalas. Jag och Yasmin mötte varandra imorse. Vi skulle köpa en present Paisan. Det var INTE lätt. Kenji var också med. Han köpte direkt men jag och Yasmin gick runt och runt och visste inte vad vi skulle köpa. Till slut köpte jag och Yasmin tillsammans fotbollshandskar till honom. Jag hoppas att han gillar det. Jag var hos Paisan nästan hela dagen idag. Vi var där vid 2 och jag kom hem vid 8 på kvällen :P Träffade några av Paisans kompisar. De var snälla. Vi lekte. Spelade TV-spel, dansade och åt. Det var kul iaf :D
                                                              

 
 

                                                                    



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!