Lite förkyld :(

Hello People!

Det var så länge sen jag var sjuk eller var förkyld. Men imorse så kände jag mig snorig, trött och hade lite huvudvärk. Nu också men inte lika mycket som på morgonen. Mamma kom hem nyss och nu börja hon städa mattan i hallen för det är massa grus och stenar på den. Vilken galning hahaha liksom klockan 23.20 XD Jag sitter och lyssnar på musik och äter min muffins som jag har sparat från min frukost och ska snart kolla på en film som jag bad Hakan att fixa åt mig och han fixade. TACK HAKAN! :D Skitsnällt av honom. Iaf filmen heter Charlie St. Cloud. Jag vill se den för att snyggingen Zac Efron spelar huvudrollen!  Jag älskar honom. Hohoho>O< Nämeen Ni får ha det BÄST! SES!<3  




Jag i somras^^




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!