Lördagsmys!

Tjenare mannen!

Kollar på thaiserie just nu^^ Igår hade vi jättemysigt som vanligt haha Det var Jag, Yuna, Hivron, Vilmer och Joel. Och Haneen kom senare oxå. Vi kollade på en film som heter Taken, den var bra :) I mitten av filmen kom nån på att jag glömde tvättstuga. haha så jag och Joel gick till Donken för att Joel skulle köpa lite käk sen gick vi till Haneen och frågade när hon skulle komma. Sen hämtade jag tvätten. När vi kom upp så lekte vi lite med min cam, ni ska få se nåra bilder :D Vilmer gick vid åtta, tänker inte säga varför han gick men de andra vet.. hahahaha Sen gick Heneen vid halv tio och Hivron gick vid tio ungefär. Sen var det bara jag, Yuna och Joel kvar. Vi kollade på roliga video, Yuna sjöng och jag dansade hehe XD Och så snackade vi med en cool norsk. Kul var det iaf :) Och så gick Joel typ halv två på natten. Kul att han kunde stanna så länge :D Efter alla gick så snackade jag och Yuna med Hivron på skype. Vi kollade på en japansk film oxå! Koizora! Den var skit bra! T_T Efter filmen var slut så gick jag och Yuna och la oss. Ungefär klockan fem haha XD Så har min lördag varit iaf... här får ni se lite bilder då. SES!<3











Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!