Måndag = Skolstart. JAG ORKAR INTE!

Hallooojjj!!

Söndag idag. Då är det ju måndag imorn. ÅH! T_T Men iaf, iadg har vi varit i IKEA. Jag behöver en ny taklampa. Vi gick runt där men hittade ingen bra lampa. OCH det värsta var att det var världens kö till där man ska köpa ikea-pizzor! Shit asså! Det var ju skit länge sen jag åt ikea-pizzorna. Jajaa men då åkte vi vidare till Bauhaus och där hittade vi en lampa. Senare åkte vi till ViksjöCentrum och åt lunch på en fin italiensk restaurang. Mycket god mat :) När vi var hemma så gjorde jag inget speciellt och kan inte låta bli att tänka på att det är måndag imorn :( Det betyder ju att jag måste stiga upp tidigt och jag vet att tre prov väntar på mig den här veckan. BUU! Jag vill ha mer lov! Vem vill inte liksom? Men jaaa nu ska jag hoppa in i duschen och stå där ett tag, det ska bli såå sköönt! Juste! Jag fick veta av Vilmer idag att min mobil har dött. Den statar inte :O Så vi ska se imorn vad som har hänt. Ha det så bra! BYE!<3


HAHAHA



Jag idag :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!