Mascara

Bästa mascaror (enligt mig) Inte för att jag har testat alla, hehe :P Men det jag jag tycker verkar bra. 

Jag tycker mest om mascara från Maybelline. Under vintern har jag inte använt mascara så mycket. Anledning för att jag inte gjorde det var att jag visste att jag skulle bli mulad. Nääästan varje dag ^^  Dem puttade ner mig i snön, brottade ner mig.. Nu är det äntligen över! :D



                                                           



Mascara från Max factor




One by one mascara. (Maybelline)
Den här är nyhet har jag för mig. Ska nog köpa den och testa om den är bra eller inte.





Lashblast & Lashblast luxe



Det finns säkert många andra bra som jag tycker men orkar inte leta efter.. Som ni kanske märker så är alla
tre mascaror med ''gummiborste'' eller vad man nu ska kalla det. :)

Ha ni några tips på bra mascara?




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!