Mattelektionen!

Heej heej!

Har nu ätit klart. Sitter och pelar data och skan snart läsa lite mer på eng-läxa.

Skolan: Det var en vanligt måndag idag. Precis samma lektioner. Allt var bra tills mattelektionen kom...jag blev såå Irreterande på Jim!! Han stör mig hela tiden, så jag frågade min lärare om jag fick sitta där ute och jobba istället. Han håller hela tiden på att pilla och peta på mig.

Efter skolan var jag med Alice. Vi gjorde nästan alla läxor som var till den här veckan. Så det var bra att göra klart de, så slipper man andra dagar. Kanske inte roligaste och göra läxor när man är med varandra men det var kul ändå :)

                                                            Ha det bra allihopa! :D <3


     Igår :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!