Min första kärlek.

Det var i 6års. Jag gick i samma klass som honom i 1an också men i 2an bytte han skolan. Jag tyckte att han var gullig. :) När man fick vara 2 och 2 på olika lekar så brukar jag antingen vara med honom eller en tjejkompis.

Mamma berättade att jag brukar berätta för min pappa när jag kommer hem från skolan att jag höll honom i handen och så.. :P hahaha det visste jag inte, men det var så mamma berättade. Sen i 2an när han bytte skolan träffade jag honom aldrig mer. Han var inte hel thailänsk, hans mamma eller pappa kommer  från europa. Hon var jätteljus och sööt >.< Jag visste vad han bor men jag vet inte nu om han bor kvar längre och om jag nu skulle träffa honom nu så skulle nog vi inte kommer ihåg varandra. 

Undrar hur han har det? :P 


 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!