Muffins :)

Halloooj!

Bloggar på mammas laptop nu^^ Lyssnar på musik och sånt. Kareem och Omar gick för ett tag sen. Jag orkade inte gå ner till centrum så de fick komma till mig istället. Vet egentligen inte vad de gjorde här. haha De slängde ut mina saker från fönstret så jag var tvungen att hämta typ två gånger. jaajaa Jag fick iaf gå ut och ta lite friskluft :) Juste! Neui bakade muffins idag. Hon tycker att hennes muffins är godare än mina och jag tycker såklart tvärttom XD Gissa när jag vaknade idag?! Jag kollade på klockan och den va 13:37 ELIIIITE hahaha och det första som jag tänkte på var att.. Varför väckte inte mamma oss? O.O... Haha men ni får ha det så bra då! SES!<3



Nyss. Från laptopskameran.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!