MVGbarn bree!

Yoooooo!

Jag har på mig smink idag. Det var länge sen haha. Jag ska berätta en sak. JAG FICK MVG PÅ BÅDA PROVEN! YEEES! Metteresultatet blev 43,5 av 44 och Geografiresultatet blev 54,5 av 61. MVG för båda. Åhhh jag är så glad! :D Men idag på engelskan så blev jag plötsligt väldigt trött och råkade somna. Så när jag kom hem så sov jag nåra timmar också haha sen lagade mat och nu ska gå diska. Buuuhuuu T_T Vill bara lägga mig i sängen och sova nu men neej det kan jag inte. Men HEJDÅ då!<3


Juste! åt det här när jag kom hem... äta sen sova^^


Sommarhimmel


sooool


Ayu!



Postat av: Goranveronika

God bless you

2011-06-16 @ 12:43:14
URL: http://goranveronika.blogbow.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!