Prov imorn!!

Heej allihopa.

Hoppas att det är bra med er. Jag sitter nu och pluggar till imorgon. Matteprovet. Jag håller tummarna att det går bra imorgon!!!

Idag har det varit som vanligt i skolan. Jag var i centrum med Paisan, Kenji och Yasmin. Vi åt först  på donken  och sen gick vi runt. Jag och Yasmin shoppade. Hon köpte en tjocktröja och ett linne. Själv köpte jag  tygskor. Den är blå. Jag kommer att lägga in bilderna sen. Ska nog köpa ett till par tygskor men måste spara pengar för jag måste ju köpa present till Gamm också. Jag fick 200 kr idag och dem tog slut :P . Ett problem som jag alltid har haft.. Det är att jag inte kan spara mina pengar. Haha

Ses! <3    


 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!