Resultat

Heejj..

Är nu hemma. Har klippt med nu. Det var inte meningen att det skulle bli mycket kortare men jag tyckte att det var bra. Klippte mig på Söderlings salong uppe i Vällingby. Dyrt var det också. Bara klippa topparna kostar det 260 kr. Så detså i Sverige!

Jag saknar Thailand när det gäller skönhet. Det är mycket billigare i Thailand. När jag klippte topparna där så kostade det 80 baht eller nåt. Max 100 baht för topparna. Svensk pengar så är det ca 20 kr. Lika bra och inte lika dyrt :) Saknar att få åka tillbaka igen!!!


 
 



 Så ser det ut iaf! Inte så stort skillnad för det är bara topparna. Mycket kortare blev det bara .

Vad tycker ni? :)



Postat av: Alicia :)

Fint, fast inte så stor skillnad ... ;)

2011-03-21 @ 19:45:01

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!