Säg inte det..

Hej hej allihopa!

Vill bara hälsa alla en sköönt fredagskväll. Jag ska snart lägga mig.. :OO tidigt vaa.. Tidigare än i vanligafall. Mamma vill att vi ska stänga av datan senast klockan ett, för hon säger att skolan börjar snart.

Mamma: Jag kommer att släcka ner hela huset om jag hör att ni inte ha stängt av datan. 

Jag: Mammaa! Du får inte släcka ner hela huset. Vi kommer att stänga av i tid. 

Tänk om mamma ska släcka ner hela huset, det betyder att jag inte kommer att kunna sova. Jag brukar alltid alltid tända lampan vid fönstret när jag sover, tänk om hon släcker.. NEEJ!! säg inte det :((

SOV GOOOT FOLKET! NATTI NATTI <33333



                                                                                



Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; nu är dagensgåta uppe, kika in och kolla om du hade rätt :)

2011-03-05 @ 00:03:05
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: haha

Haha

2011-03-08 @ 15:05:14

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!