Sommartider hey hey sommartider!

Heelllluuuu!

Fick sova en timme mindre idag. Det är söndag! Snart är veckan slut. 20 dagar kvar till min födelsedag! ÅH! Jag längtar! T_T haha men 20 dagar går väldigt snaabt. Hur kan man göra så att dagarna går snabbare? Hmm, man måste ha kul! då går tiden mycket snabbare:) Juste, igår var Vilmer och Joel här och kollade på film. Haneen skulle komma men sen så smsade hon att hon inte kunde :/ Men vi kollade iaf på en film som heter Frozen och en till film som heter Cop Out, fast vi kollade inte klart på Cop Out. När de gick hem så kollade jag på thailänska tv-shower och chattade med Hivron. Som alltid :D Idag gör jag inget speciellt. Neui och mamma är i Vällingby. Jag orkade inte följa med hehe latis, jag vet^^ Men ni får ha det så bra då. HAJDÅ!<3


aaa, va ska man säga?




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!