Svar..



Hello :)

Glöm inte att frågestunden pågår. ;) Passa på att fråga nu..

Jag har fått några frågor, och tänkte svara på dem nu.

Frågorna av Josephine. Tryck här för att se hennes blogg. 

1. Hur kommer det sig att du har en blogg med din syster

Svar:
Det var så att jag alltid har haft en blogg själv men det gick inte bra så jag tog bort den. Jag har många gånger frågat Gamm om hon ville blogga med mig men fick alltid svaret nej, men en dag på jullovet ville hon plötsligt blogga och frågade om jag ville starta/dela en blogg med henne. Så det var det som gjorde att vi startade den. 

2. Gillar ni samma typ av killar?

Svar:
Absolut inte! Om man menar utseeende så är det väldigt olika. Gamm älskar killar som har blåa ögon. Jag tycker om mullatter. Men vi båda tycker om långa killar :) 

3. Vem har gjort er nya header? :) 

Svar:
Det var faktikskt Gamm som gjorde den nya headern. Jag fick välja ut bilderna som jag ville ha sen har hon gjort allt. 

4. Står wrsisters för We are sisters?

Svar: 
Japp.. Vi visste inte riktigt vad vi skulle heta så det var Gamms idé. 

5. Vad tycker du om min nya design? (Josephine) 

Svar:
Jaadå.. Den är gullig, bloggen är också väldigt fint och intressant. Tummen upp:)  

       




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!