Tisdag!

Hej hej!

Är nu hemma. Har kommit hem för ett tag sen. Det har varit bra i skolan. Jag,Kenji, Paisan, Yasmin och Jim tänkte göra något efter skolan men vi hittade inte på något och att Yasmins lillebror hade svårt att andas så hon var tvungen att gå hem. Hoppas att det är bättre med honom. Efter Yasmin gick så gick hag också hem men jag vet inte vad Paisan och Kenji gjorde.

Ska laga mat idag. Jag vet inte vad det blir men mamma har förberett maten. ´
Jaa!! Imorgon är det onsdag. Jag har längtat hela veckan för min thaiserie avsnitt kommer IMORGON!! JIIPPIII! :D Det känns som om veckan går fort. (iaf för mig)

Jag kanske bloggar mer senare! Ses


 Igår :D


Sisters :D <3333




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!