Tråååååkigt!!

Helluu!

Idag: Lördag.. det e väl lika tråkigt som alla andra dagar för mig. Jag dör snart av tråkhet..
Jag har varit hemma. Mamma och Thomas var inte hemma. Mamma skulle övningköra.
Först på morgonen sa dem att vi skulle åka till Ikea som mamma hade lovat mig att vi skulle göra men det blev aldrig så. Så vi ska åka dit imorgon istället.

Hoppas att ni har haft en mycket roligare lördag än mig. :)

                                               


















               Bilden på mig för några dagar sedan 

                PS.. Frågestunden med mig pågår.

                            


Postat av: LaLaLaLaLa

Gillar du musik ?? (inte skolämnet, typ skulle du kunna tänka dig hålla på med musik på fritiden ?)

2011-03-08 @ 15:12:33

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!