OM MIG ;)

Visste ni att jag:

1.
Gillar inte ödlor. Dem är läskiga och äckliga. (geckoödlor)
2.  Gillar inte Jul/påsk must
3. Lakrist är blää (enligt mig)
4. Tycker inte om att dricka sista kvar av drickan..menas alltså att när det är lite kvar i glasset så häller jag ut :P Vet inte varför men har bara blivit så. 
5. Älskar Justin Bieber! <3 
6. Är bajare (Hammrbyare) 
7. Beroende i FACEBOOK!

Mer om mig:

01. Fullständigt namn: Kullathida Injonglan Burom Neui
02. Ålder: 12 år fyller 13 i april
03. Vart bor du: Stockholm
04. Bor tillsammans med: mamma, låtsaspappa och storasyster
05. Husdjur: ingen
07. När är du född: 18 april 1998
08. Har du många vänner: ja :)
09. Vem saknar du: Pappa och en annan person
10. Har du pojkvän: Nepp, skönast att vara singel ;)
11. Vem pratade du med i telefon senast: Yasmin

FAVORIT: 

1. Mat: Vet inte riktigt. Spagetti med köttfärssås, kebab och tacos kanske.
2. Dryck: Vatten och läsk (cola)
3. Färg: rosa,svart,vit och lila
4. Land: USA,Japan och Thailand..
5. Ämne i skolan: Matte,idrott och lite SO.

Vad jag hels väljer:

1. Tvspel eller datorspel: Hmm.. både och.. Båda e kul men jag brukar använda data mest.
2. Singel eller upptagen: Singel = skönast
3. Pussas eller kramas: kramas
4. Choklad eller lakrits: Choklad
7. Göteborg eller Stockholm: Stockholm
8. Coca cola eller fanta: Cola
9. Pizza eller kebab: Kebab
10. Randigt eller prickigt: randigt
 

ANTAL:

1. Personer du älskar: många, familjen,vänner m.m Men antal , säkert över 10 :P
2. Personer du hatar: finns säkert, men hatar vet jag inte riktigt.. men om man byter det till OGILLAR så finns det några.. 4 eller mer..

3. Pojk-/flickvänner du haft: 4-5
4. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: oj, vet inte.. många
5. Personer du saknar just nu: 5 :)

6. Önskar du dig i födelsedagspresent: mobiltelefon,data och vad som hels.. Bara jag få nåt :P

Dem flesta frågor har jag kopierat från internet och andra webbsidor, men några frågor har jag kommit på själv.

Aaa.. Nu fick ni ju se lite hur jag tycker och tänker om saker. Om ni vill veta nåt mer är det bara att lämna frågor på kommentaren så ska jag svara så gott jag kan på de frågorna/frågan :)

Ska  sova nu GODNATT ALLA SÖTISAR <3







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!