Vikarie

Hej hej!

Har haft vikarie i dag. Jens heter han. Det har varit som vanligt. Jag tycker att han var snäll  och så men jag tycker inte om att ha vikarie för när jag frågar om hälp så fattar jag 0, jämför med hur Emelie förklara.  Efter skolan var jag med Alice. Vi gjorde läxorna tillsammans och pluggade lite till matteprovet. Efter det bakade vi muffinsar som blev brända :P Haha men det gick att äta ändå!

Sitter nu och spela data. Lyssnar på musik och jaa.. inget speciellt. Jag fastnar på en thailänsk-kinesiska låt från en film :P texten är rätt så bra.



En bild från i lördags :)


Hahaa vet att ni inte kommer fatta nånting.. men men.. Ifall ni undrar hur det låter :P




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!