Kända bloggar

Men tjenare allihopa!

Hoppas att ni har en bra fredagkväll. Jag har ätit middag för ca 2 timme sen.. Det blev tacos. Efter maten ringde Yasmin och vi pratade lite. Aldrig tråkigt att prata med henne, haha :D

Aaa.. Jag tänkte bara berätta om vilka kända bloggar jag kollar på eller följer. Egentligen läser jag mest bloggar som jag känner till. Alltså menar jag mina kompisar eller personer jag kännerigen, går i samma skolan och så..

Kända bloggar så brukar jag läsa '' Fokis blogg'' Jag tycker att hon skriva om intressanta saker. (Enligt mig) Sen finns det ju folk som tycker att hon skriver bara konstiga saker. Hon är lite som min förebild. Hon är så ung men har oroligt mycket pengar, i alla fall så mycket att hon kan åka,göra, köpa nästan allt hon vill.

Jag läser också b.l.a ''Kissies blogg'' Inte att jag tycker om henne sådär.. Hon skriver saker som är kul att läsa på nåt sett. Hah konstigt men när man ha tråkigt är hennes blogg helt okej att läsa :P Hon skulle vara så fin utan allt operation.


Hon har alltid så fina bilder på sig själv så jag vet inte vilken jag ska välja. Tog de här 2 bilderna från google för att i hennes blogg går bilderna inte att kopiera..




Jag tycker nästan ''Brunett''

Vad tycker ni? :)




Postat av: Alicia

Hii :) brunett tycker jag iaf :) Och eran blogg är jätte bra !!

2011-05-13 @ 22:43:41
URL: http://alicantes.blogg.se/
Postat av: annsoh

tack så mkt!! D:

2011-05-14 @ 10:37:19
URL: http://annsoh.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!