Lördag=Fiska

Shoo!

Lördag today! :)

Jag har inte fått sovmorgon idag, mamma väckte klockan 7.30! Vi skulle ut och fiska med hennes jobb. Inte kuuul!
Jag tycker inte om att fiska. 1. Det är tråkigt och 2. De e synd om fiskarna.

Thomas fick inga fiskar, men även om han gjorde det skulle inte han ta med den hem, som tur! Idag såg jag mammas jobbkompis fiskade upp 2 fiskar och han slog så att fisken dog! hemskt! Jag äter ju såklart fisk och så men jag tycker inte om när jag ska fiska upp och döda den :s

Idag var det iskallt vid sjön där vi skulle fiskade, och ingen av oss hade kofta, tjocktröja eller jacka! Skiit kallt! Eller JOO.. Gamm hade, jag fick låna den men sen tog hon den så jag fick istället låna en av mammas kompis, fast det var fortfarande kallt och tråkigt. Jag satt där och bara ville hem.

Vi kom hem vid halv 3! När jag kom hem tänkte jag ÄNTLIGEN HEMMA! När jag var hema så kollade jag på thaifilm, chattade med kompisar och lyssnar på musik:) 

Bilderna ligger i Gamms kamera.. Hon kommer säkert att ladda in senare..

Hoppas att ni har haft en sköönt lördag och forsätt att få en suuper lördag alla sööta läsare! :D 
Ses ses<3 



Lördag! Dags för GODIIIIS! :) <3333 Yeeey





 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!