Nåra bilder från gårdagen :)

Igår var jag i Ådalen och kollade på brasan med flera människor. Det var mycket precis som varje år. Asså inte jättejättemycket men mycket var det :) Helt okej valborg men det hände nått som fick mig att bli förbannad igår oxå. jaja skit i det, jag orkar inte snacka om det mer. aaa men här kommer lite bilder!<3



Fina bilder på min, Yunas och Hivrons skugga hihi^^


Sockervadd galningar! Vi tog den här bilden för att skicka till Vilmer.
Men det gick inte att skicka. Hoppas Vilmer ser den här!
MOAHAHAHAHAHAHAHA






Bandet var fett bra. De är duktiga.

Och gissa vad....

JAG FICK DERAS AUTOGRAFER!! WOOHOOO!!

De heter Project Elephant :)







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!