Tema Thailand 1

Tema: Thailand 1









Här ser man när en kille dekoera vattenmelon. Verkar ta jättelång tid.

                 

Här på videon gjorde precis någon det här som jag pratar om, att dekorera frukter, men här på videon dekorera han istället ''tvål'' Det går lika bra det :D







Häftigt vaa? :P Haha men det ni ser på bilden/videon är det dekorerade frukter/tvål/grönsaker. Det är väldigt känd inom Thailand. Dom är gjorda för hand med en speciella knivar. I skolan har jag fått göra sånna där, men det gick inte så bra.. Det var jättesvårt , men coolt. Det finns folk som är duktiga på att göra sånna. Både unga och äldre människor i Thailand. Man får lära sig en del i skolan men jag har typ bara gjort 1-2 gånger. Sen var det för svår så jag ville inte göra det med..

''แกะสลัก'' heter det på thailädska:P






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!